1. პროექტის სახელწოდება: მცენარეთა და ცხოველთა სამყარო.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: ინგლისური ენის სიტყვათა მარაგის გამდიდრება; ცხოველთა და მცენარეთა სამყაროს უკეთ გაცნობა და მათ მიმართ გულისხმიერი დამოკიდებულების გამოუშავება.
3. პროექტის აქტუალობა: ამ პროექტით მოსწავლეები ინგლისური ენის სიტყვათა მარაგის ნაკლებობას შეივსებენ ; მოსწავლეებს განუვითარდებათ დამოიკიდებლად გადაწყვეტილებების მიღების უნარი და პასუხისმგებლობის გრძნობა და ასევე ისტის საშუალებით ინფორმაციის კვლევა ძიება.
4. პროექტის მიზნები: ინგლისურ ენაში ცოდნის გაღრმავება; მცენარეთა და ცხოველთა სამყაროს შესწავლა და მათი სარგებლიანობის დანახვა.
5. მონაწილეთა ასაკი: IV კლასი.
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები შეისწავლიან ცხოველთა და მცენარეთა სამყაროს. გამოუმუშავდებათ საპრეზენტაციო და შემოქმედებითი უნარები,შეიქმნება პრეზენტაციის სხვადასხვა ფაილები,შერჩეულ ტემაზე ცანახატები,მცირე ტექსტები,შეიქმნება სტენდი, რომელზეც განთავსდება ჩანახატების გამოფენა,შეიქმნება ანგარიში.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ფოტო აპარატი, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, ფურცლები,კალამი ....
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად,ინაწილებენ ფუნქციებს თავად, ირჩევენ თემას და განსაზღვრავენ პროექტის მიზნებსა და შედეგებს პროექტის ხელმძღვანელთან ერთად; მოსწავლეთა ჯგუფი აღრიცხავს დაბის ტერიტორიაზე გავრცელებულ მნიშვნელოვან ცხოველთა და მცენარეთა ჯიშებს(გამოყენების თვალსაზრისით); იღებენ სურათებს და სხვადასხვა ლიტერატურიდან (ინტერნეტი, წიგნები) აგროვებენ ინფორმაციას ამ ჯიშების შესახებ; 1კვირის შემდეგ ისინი აკეთებენ პრეზენტაციას. პრეზენტაციაზე იწვევენ სტუმრებს. მათგან იღებენ ინტერვიუს, არიგებენ კითხვარებს და ახდენენ დამსწრეთა აზრის გამოკითხვას პროექტის შესრულების დონის შესახებ.
მოსწავლეები შეფასდებიან რუბრიკით 10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ისტი,ბუნება
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):თამარ მუსაიძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:tamunamusaidze@gmail.com
13. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი : https://icttamo.blogspot.com/p/blog-page_11.html
No comments:
Post a Comment